20 april 2009

Se, något nytt har kommit...

Tjohoo! Då var den här, min nya telefon! Ett litet sms från Posten skvallra om att den hade anlänt till utlämningsstället...
Så det var bara att hoppa i skorna och ut i det vackra, soliga men ändå lite kyliga vårvädret. När man ska få något nytt, blir jag som en liten unge, glad och tycker att allt är för mig. Vädret är så fint det bara kan bli och tusen tussilago står efter vägen och uppmuntrar mig...

Väl hemma igen var det först att fixa något snabbt till lunch. Medan jag åt satt jag och bara titta på kartongen... Inte börja pilla med den nya telefonen medan man äter, inga risker för kladd och klant här inte...

Sen var det dags för uppackningsceremonin...

Och innehållet stämde med utsidan.

Så här är de, den gamla och den nya... För kortet på de båda, fick jag kalla in en fotograf. Ni kan se honom i den nya telefonen =)...



Glad mitt i livet/ F.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Min stora "unge"!Hi hi hi! Du ÄR en så barnslig! Och jag inte kan låta bli att älska dig ändå!
M

Anonym sa...

Mest mest gillar jag ju dig i snickisarna! He he!

Anonym sa...

men asså hallå! en nokia? ! ? ! varför en finsk pinne!? SKANDAL!

Mr. F sa...

Asså, hallå! En finsk pinne är ju mycket godare än de gamla tre korvarna... Fast numera ser det ju ut som en tvättboll från Ariel eller Via liksom, vadå? Hallå asså...

Sen har jag haft Ericsson och det har alltid varit sega, knepiga i sina menyer och haft mycket problem... Det har inte gällt mina Nokior genom åren, de har faktiskt funkat klockrent. Sen var det mest för pengarna i denna Nokia.

Så var det med det...

Peace n' Love/ F.

Jonathan J sa...

Klart man smyger in sig på ett hörn om man får chansen ;)

Har inte sett ett enda blogg inlägg från någon i familjen där jag fått lite utrymme, så vill man ha lite uppmärksamhet får man allt tvinga till sig den...