08 mars 2009

Dagen idag...

Är söndag. Och söndagar går man till kyrkan...


Efter en trevlig familjegudstjänst så tog vi "kyrkkaffe". Vi delade bord med en familj som vi inte kände sedan tidigare och det är alltid trevligt att få lära känna nya människor.

Efter kaffet så blev det en snabb botanisering i kyrkans bok-shop och där köpte jag en bok på rean av Lewi Petrus. Det fanns mer att köpa men rea till trots, så säger plånboken nej just nu... =(

Efter det så tog vi en tripp till Gränby centrum och titta lite bland de relativt nyöppnade butikerna. Efter någon timme började de tomma magarna ge sig till känna och gnälla på avsaknad av mat, så vi begav oss hemåt. För att stilla det stigande mag-upproret, tog vi en liten avstickare för att införskaffa några cheesburgare på McD så det blev lite lugnare tills maten var klar.

Till söndagsmiddag gjorde jag en asiatisk köttfärsgryta och ris. Gott, snabbt och enkelt...


Tycker ni att bilderna är lite bleka ibland, så är min mobilkamera inte bättre än så med sina 1,3 megapixel. Så, så är det med det... ;)
Nu, mätt och belåten, frälst och förlåten ;) så ska jag fortsätta skriva på ett litet kompendium som jag gör åt vår cellgrupp om gåvoupptäckande.


Ännu en dag i livet/ F.

Inga kommentarer: