16 maj 2009

En dag utanför dörren...

Har precis kommit hem efter en utflykt och på väg mot mot nästa...
Efter en skön och efterlängtad sovmorgon idag, så kunde jag ta en frukost tillsammans med min älskling för första gången på länge. Mysigt.
Sen, vid 11, så åkte vi iväg tillsammans med vår cellgrupp, för en dag tillsammans i en av familjernas stuga, en bit utanför Örsundsbro.

Där njöt vi av försommarvädret, gemenskapen och grillning...

För oss så blev det lax.

Min älskling skötte pladderkören... ;)

Efter detta var det en snabb vända hem för att bara byta lite kläder och dra vidare till nästa äventyr. Livets Ords kristna gymnasium har gjort en uppsättning av Kristina från Duvemåla, och den ska vi iväg och se...


Fram och tillbaka i livet/ F.

1 kommentar:

Mette J sa...

Ha ha ha ha!!!!!!
Du är riktigt fyndig i bland när du sätter den sidan till!
Jag ser verkligen ut att dirigera dem! Framgår ju inte att det är en slänt så att hitta någonstans att ställa stolen rakt var svårt. Därför sitter jag där jag sitter. Lillstugan ser ju ut som den tippat dessutom, men den står rakt, det kan jag försäkra.