26 februari 2009

Allting har en början...


Jaha, då har man blivit med blogg och kommit till att göra det första inlägget. Mycket är experiment så här i början kan jag tänka mig, innan man fått kläm på allt men så är det med livet, man måste börja någonstans...

Min huvudbanner är tagen i Portugal och med min mobilkamera, som bara har 1,3 megapixel, vid badorten Estoril, en dag då Atlanten var lite livligare.

När man ändå är i gång så testar jag att lägga till en bild till från yttersidan av piren också...


Och bara så där har bloggandet fått sin start.

Mitt i livet/ F.

2 kommentarer:

Mette J sa...

Välkommen kära make ut i cybervärlden! Så fin bloggen är! Ska bli spännande att följa vad som rör sig i ditt huvud och tar sig uttryck här. Men mest ska vi nog försöka träffas in the real world=)
Puss på dig!
M.

Mr. F sa...

Tack!

Du är min första besökare. Här kommer du att få läsa om allt som du inte orkar höra mig prata om... ;)

/F.