06 september 2009

Nu blev Du överraskad...

Helt plötsligt, efter nästan en hel månads tystnad så kommer här ett livstecken... Allt för att överraska de som besöker.

Varför har jag då inte skrivit, fast det är så mycket som händer runt omkring hela tiden? Kanske för att de som besöker den här sidan sällan skriver en hälsning. För att många som kommer förbi den här sidan har Googlat efter "odlingslådor" och hamnar då på min blogg...

Nästan varje dag är det någon som kommer hit på grund av det sökordet, så det är tydligen många människor i detta land som är nyfikna på att odla lite själva och se hur man har gjort eller byggt sin "odlingslåda".

Varför sätter jag ordet "odlingslåda" innanför situationstecken? Därför att jag inte vill att detta inlägg ska komma upp i en sökning, för det gör det inte när man gör så med ordet.

Eftersom sommaren mer eller mindre har passerat så kan jag ju visa upp något som kommit upp i lådan... Gurka.
Från och med nu ska jag skärpa mig och börja blogga lite mer... jag lovar!


Skärper till mig i livet/ F.

Inga kommentarer: