23 juni 2009

Objudna gäster...

Idag när jag kom hem efter en dag på jobbet och kliver ut på altanen för att heja på grabben, som lider av tunga dagar... INTE! (Till hans försvar så kan jag tillägga att han under dagen varit runt på stan i sitt jagande efter jobb... Ok?!)

Så, i alla fall, efter en stunds snackande upptäcker jag att vi fått objudna gäster... i vårat äppelträd.
Även om de snällt rada upp sig för fotografering, så kan jag väl säga att de mötte döden lite senare i form av elektricitet... Men mer än så säger jag inte.


"Grillar" annat i livet/ F.

2 kommentarer:

K-A Molin sa...

Jag må då säga att jag tycker det verkar som om du behandlade dina objudna gäster lite väl bryskt. Ja ja, bäst man ringer iförväg om man råkar ha vägarna förbi -: )

Mr. F sa...

Anders, ursäkta mitt sena svar på din kommentar (om du nu kommer att se det...)
El använder jag alltid på ett eller annat sätt för eller på mina gäster, bjudna som objudna. Vissa objudna gäster får kaffe om de dyker upp när jag är hemma och för det behöver jag el... ;)

Så Du vågar ta vägarna förbi, Du är alltid välkommen!

/F.